FC Barcelona nærmer sig en ny sponsoraftale med en af verdens største streamingtjenester, Spotify.
I de seneste uger har der været en del rygter om, at Spotify bliver ny hovedsponsor for FC Barcelona fra næste sæson.
LÆS OGSÅ: Barcelona-talent har afvist tilbud om kontraktforlængelse
Nu skriver spanske SPORT, at Spotify-ledelsen er i Barcelona, hvor de skal underskrive en aftale om et stort sponsorat.
Ifølge det catalanske medie vil den nye sponsoraftale indbringe en sum på minimum 60 millioner euro om året. Desuden vil der være tale om en fireårig aftale.
Tilsyneladende er det Spotify-stifter Daniel Ek, der har stået for forhandlingerne med Barcelona. Desuden er det angiveligt også ham, der i Barcelona for at underskrive aftalen mellem de to parter.
Det står endnu ikke klart, hvad aftalen med Spotify konkret omfatter. Naturligvis kommer Spotify-logoet til at pryde Barcelona-trøjerne, men der også har været forlydender om, at sponsoraftalen påkræver, at Camp Nou skifter navn.
SPORT skriver, at det endnu ikke vides, hvornår det blive offentliggjort, at det er den verdenskendte streamingtjeneste, der er hovedsponsor for Barcelona fra næste sæson.
LÆS OGSÅ: AC og Azpilicueta nærmer sig enighed med samme klub
Der er dog en forventning om, at der vil blive taget hensyn til Rakuten, der er hovedsponsor frem til 30. juni i år. Derfor vil en offentliggørelse nok lade vente på sig lidt endnu.