Fodboldelskere verden over venter i spænding på lørdag d. 28. oktober.
Det er nemlig datoen får El Clasico, hvor giganterne FC Barcelona og Real Madrid tørner sammen på Camp Nou.
Men når spillerne løber på banen, vil noget være anderledes. Der vil nemlig være noget på Barcelonas trøjer, som der ikke plejer at være.
Et par særdeles fyldige læber med en tunge, der hænger ud imellem dem.
Forvirret? Forståeligt, men der er faktisk en forklaring.
Samarbejde med Spotify
Der hvor munden skal sidde på trøjen er normalt det sted, hvor man kan se Spotifys logo, når Barcelona spiller.
Og Spotify lever jo af at tilbyde musik, så de bruger El Clasico som anledning til at gøre opmærksom på en helt speciel udgivelse.
The Rolling Stones udgiver nemlig et nyt album for første gang i 18 år her i oktober, og i det er i den forbindelse, det opsigtsvækkende samarbejde om trøjerne er blevet til.
Trøjen bliver en engangsbegivenhed, og den kommer til salg i FC Barcelonas shop fra d. 23. oktober. Du kan se billeder af trøjen og skrive dig op til et eksemplar via linket her.
DONE DEAL! 🤘💥
🚨🤝🗞️ FC Barcelona and @RollingStones sign deal ahead of the next #ElClásico thanks to @Spotify . 28/10/2023 👅 pic.twitter.com/bfH7tpw5Lp— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 19, 2023