I næste sæson bliver Chevrolet-logoet på Manchester United-trøjerne erstattet med en ny trøjesponsor. Fra næste sæson er det nemlig TeamViewer-logoet, der bliver at finde på trøjerne. Det har Manchester United officielt annonceret fredag, hvor de også fortalte, at den tyske softwaregigant bliver klubbens trøjesponsor for de næste fem år.

LÆS OGSÅ: Manchester United-profil har indgået mundtlig aftale med ny klub

Ifølge Simon Stone fra BBC kan Manchester United se frem til at modtage hele 407 millioner kroner om året på den nye trøjeaftale. Det er naturligvis rigtig mange penge, men det ændrer dog ikke på, at det er en nedgang i forhold til deres sponsorat med Chevrolet.

Bilproducenten betalte nemlig hele 563 millioner kroner om året, men rent værdimæssigt skulle aftalen med TeamViewer dog fortsat være det største trøjesponsorat i Premier League.

Derudover har TeamViewer også åbnet op for, at De Røde Djævle kan tjene penge på andre måder. I og med, at klubbens samarbejde med Chevrolet ophører, vil det også være muligt for klubben at få en ny bilsponsor, såfremt denne sponsor ikke kræver en prominent placering på spillertrøjerne.

LÆS OGSÅ: Scholes: Denne United-spiller bør fratages sin startplads

Derudover er der også forlydender om, at Ed Woodward er på udkig efter en sponsor til klubbens træningstøj- og trøjer. Der er endnu ikke blevet offentliggjort billeder af den nye trøje.