Brøndby IF har torsdag offentliggjort en ny hovedsponsor. Den nye sponsor er mode- og livsstilssiden booztlet.com. De har indgået en aftale om at være hovedsponsor fra 1. januar 2021 og et halvt år frem.

LÆS OGSÅ: Ny Serie A-klub tilslutter sig jagten på Eriksen

Booztlet.com er en del af nuværende Brøndby-samarbejdspartner Boozt. De vil forsøge at bruge sponsoraftalen til at løfte kendskabet til deres outletforretning, der – som sagt – har navnet booztlet.com.

Det oplyser BIF på deres officielle hjemmeside, hvor administrere direktør Ole Palmå fortæller om den nye aftale med sponsoren:

“Vi har flere gode og positive dialoger med potentielle hovedpartnere, men den specielle situation med Covid-19 gør, at beslutningsprocesserne er væsentligt længere end normalt,” fortæller Ole Palmå, og følger op med:

“Der er megen usikkerhed i markedet i disse måneder med de mange restriktionerne og påbud, samfundet oplever. Med booztlet.com-aftalen er der skabt en optimal løsning for resten af sæsonen, og samtidig kan vi fortsætte de igangværende dialoger om hovedpartnerskab fra sommeren 2021.”

LÆS OGSÅ: Ikke sket for det danske landshold siden 1983

Indtil nytår er det fortsat Arbejdernes Landsbank, der er Brøndbys hovedpartner. I denne halvsæson har de dog givet plads til Red Barnet på Brøndby-spillernes trøjer.