Superligaens helt store opgør står i weekenden, når FC Midtjylland og FC København tørner sammen. De to klubber har dog allerede så småt taget hul på søndagens opgør.

LÆS OGSÅ: Brøndby tvunget til at “trykke” nye penge

FC København offentliggjorde torsdag en video på Twitter, som i manges øjne gjorde grin med FC Midtjyllands langtrukne lancering af deres spillertrøje i august.

Videoen er da heller ikke gået FC Midtjyllands næse forbi, og deres kommercielle direktør Jacob Jørgensen sætter nu nogle ord på provokationen.

“Nu virker det til, at FCK er hunden, der står og bjæffer for at få opmærksomhed. Men det må andre vurdere. Jeg må sige, at det er en flot produktion – det er de rigtig gode til,” siger han til Ekstra Bladet.

LÆS OGSÅ: Robin van Persie langer ud efter Harry Maguire

Han understreget slutteligt, at det ikke påvirker ham eller nogen andre i FC Midtjylland. Han sætter i stedet spørgsmålstegn ved, at FC København bruger så mange ressourcer på deres rivaler.